Prekių pristatymas ir grąžinimas
-
Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės pristatomos Lietuvoje pagal pirkimo metu pasirinktą prekių pristatymo būdą: „Atsiėmimas vietoje“, „Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24“, „Pristatymas į siuntų terminalą OMNIVA”.
-
Prekių pristatymo terminai:
-
Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 – 2 – 3 darbo dienos;
-
Pristatymas į siuntų terminalą OMNIVA – 2 – 3 darbo dienos;
-
-
Pasirinkus pristatymą į namus Lietuvoje, prekės pristatomos užsakyme nurodytam gavėjui į namus Lietuvoje. Neradus siuntos gavėjo namuose, jo gaunamosios pašto korespondencijos dėžutėje paliekamas pranešimas apie gautą siuntą. Gavėjas siuntą turi atsiimti jo adresui priskirtame pašte.
-
Pasirinkus pristatymą į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 arba OMNIVA, būtina nurodyti terminalą, kuriame pageidaujama atsiimti prekes. Užsakytos prekės bus pristatytos į nurodytą terminalą. Keisti terminalo vėliau nebus galima.
Apie į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 / OMNIVA pristatytas prekes gavėjas bus informuotas trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu, kur bus nurodytas kodas – jį reikės suvesti terminalo ekrane. Nesuvedus kodo, prekių iš terminalo nebus galima atsiimti.
Į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 pristatytos prekės nemokamai saugomos pirmas 3 paras. Per šį laikotarpį iš siuntų terminalo neatsiimtos prekės perkeliamos į siuntoms saugoti numatytus Lietuvos paštus. Juose prekės bus saugomos 30 kalendorinių dienų. Apie tai siuntos gavėjas bus informuotas SMS žinute ir / ar el. paštu.
Kiekviena siuntos saugojimo pašte diena apmokestinama 0,35 Eur (su PVM) mokesčiu. Atsiimdamas prekes gavėjas turės sumokėti už visą prekių saugojimo pašte laikotarpį.
Kokybiškų prekių grąžinimas:
-
Spidometrai.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis ir Dovanas įsigytas kartu su Preke. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
-
Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
-
Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis raštu į Spidometrai.Lt parduotuvės pateiktus kontaktus.
-
Gavęs Prekes arba Prekių komplektus, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių komplektus bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo įrodymo apie Prekės arba Prekės komplekto išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos arba Prekės arba Prekių komplekto grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos už šias Prekes grąžinamos, jeigu grąžinamai daliai Prekių pristatymo mokestis buvo taikomas. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės arba prekių komplekto grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės arba prekės komplekto grąžinimo išlaidų.
-
Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
-
Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš̌ Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį (Rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate).
-
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
-
Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje, mobiliojoje programėlėje ir (ar) telefonu pirktas kokybiškas prekes nėra taikoma.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės grąžinimas:
-
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės ar dovanos, tai padaryti gali raštu Spidometrai.Lt parduotuvės pateiktuose kontaktuose.
-
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
-
Prekės užsakymo numerį;
-
Pateikti/įvardyti Prekės, dovanos broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
-
Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
-
-
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
-
Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
-
Pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
-
Atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
-
Grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.
-
-
Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę arba Prekių komplektą ir jos (-ų) pristatymo išlaidas bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
-
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
-
Apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
-
Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
-
Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
-
Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
-
Atsiėmus Prekes iš siuntų paštomato, siuntos pakuočių kiekį, kokybę, išorinę Prekės kokybę (t. y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją tikrinkite iškarto atsiėmus. Jei pastebėjote, kad jos turi pažeidimų:
-
Nedelsiant tačiau, ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato, apie rastus pažeidimus praneškite Pardavėjui.
-